Van egy über prémium magánkórház Budapest belvárosában, ahol miközben kórházi kezelésben részesülsz élvezheted egy kb. 5*-os szálloda kényelmét. Nincs kórházi menü, csak rendelés a legjobb éttermekből. Magyarország 2013...

Történetesen sikerült annyira felizgatnom ezzel az egyik ismerősömet, hogy megkért engem, hogy derítsem már ki, hogy hogyan működik náluk az éves tagsági díjas konstrukció.

Fel is hívom a őket, egy kellemes női hang üdvözöl, majd gyorsan rátérek a hívásom okára. Lévén, hogy a honlapjukon vannak ugyan információk, de az árakat csupán az egyik csomag kapcsán találtam meg, érdeklődnék, hogy hol találok ennél bővebb tájékoztatást az egyes csomagok tartalmáról és a hozzájuk tartozó árakról.

Első lépésként igyekezett elhívni egy személyes találkozóra, hogy megmutassa a kórházat. Mondtam, hogy ezen már túlvagyok, láttam az intézményt és nagyon meggyőző volt. Pont emiatt édekel a dolog. OK, akkor küldeni fog infokat e-mailen. Elkérte az e-mail címem és elköszöntünk.

Egyetlen probléma van csupán: a beszélgetés kb. 1 hete volt, azóta senki sem keresett, senki nem küldött semmit sem e-mailen. Nem volt follow-up, hogy "Uram elküldtük a kért anyagot, van esetleg további kérdése?"

Neked mi a véleményed errről?

A teljes cikket elolvashatod itt >>

Ha tetszett, oszd meg a barátaiddal és kövess minket a Facebookon is >>